FAQ Obecné otázky Jaká je doba doručení objednaného zboží? Doba doručení se odvíjí od dostupnosti zboží na našem centrálním skladě (celkem máme 4 sklady) a Vámi zvoleném přepravci. Většinou zboží expedujeme do následujícího pracovního dne a potom už záleží na dopravci, který doručuje do 3 dnů od převzetí balíku. V Ideálním případě odeslání proběhne v den objednání a přepravce doručí zásilku následující den. Jaký zvolit způsob platby k nejrychlejšímu dodání zboží? ComGate (platba kartou online), dobírkou nebo převod na účet? Typy plateb seřazené od nejrychlejší po nejpomalejší: platba dobírkou, platba kartou online (ComGate), ..., ..., ..., platba převodem na účet (Tato platba je nejpomalejší - zboží odesíláme až po připsání částky k našemu účtu. To může trvat až dva pracovní dny.) Jak vrátit nevyhovující zboží zakoupené na našem webu? Balíček spolu s jednoduchým průvodním dopisem, kopií faktury a číslem Vašeho bankovního účtu (k rychlému vrácení peněz) zašlete na adresu: Acron Czech, s.r.o., Adamova 471/13, 162 00 Praha 6 Potom nám napište na emailovou adresu eshop@morakniv.cz info, že vracíte zboží. Tím se kroužek uzavírá a v nejbližších dnech očekávejte připsání peněžní částky na Váš účet. Zboží můžete rovněž vrátit osobně na jakékoliv z našich prodejen. Jak vytvořím rezervaci zboží k vyzkoušení na prodejně? Dobře víme, že vidět zboží na webovém obrázku je jedna věc a možnost si jej reálně vyzkoušet - "osahat", je úplně jiné kafe. Zboží si můžete rezervovat na prodejně pouze jediným způsobem a to vytvořením nezávazné objednávky v našem eshopu s volbou osobního odběru zboží na vybrané pobočce. Do poznámky objednávky napište "ZBOŽÍ K VYZKOUŠENÍ". Kontaktujeme Vás, jakmile budou Vámi vybrané produkty nachystány a připravené k odběru. Objednávka je nezávazná a je jen na Vás, jestli si zboží zakoupíte nebo necháte na prodejně. Jak zruším svou objednávku? Objednávku můžete jednoduše zrušit emailem na adrese eshop@morakniv.cz. Prosíme o vepsání čísla objednávky do předmětu emailu ve tvaru "ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY *číslo objednávky". Jak reklamovat zboží? Podrobné podmínky najdete ZDE). Jak reklamovat skrze poštu Balíček spolu s jednoduchým průvodním dopisem s popisem závady, kopií faktury a číslem Vašeho bankovního účtu (k rychlému vrácení peněz) zašlete na adresu: Acron Czech, s.r.o., Adamova 471/13, 162 00 Praha 6 Potom nám napište na emailovou adresu eshop@morakniv.cz info, že zasíláte zboží k posouzení reklamace. Tím se kroužek uzavírá a do 30 dnů Vás bude kontaktovat technik z našeho reklamačního oddělení ohledně uznání závady a následném postupu k ukončení reklamačního řízení. Jak reklamovat osobně na prodejně Zboží můžete rovněž vrátit osobně na jakékoliv z našich prodejen. Doneste na naší prodejnu poškozené zboží spolu s dokladem o koupi. Prodavač s Vámi vypíše reklamační formulář a do 30 dnů Vás bude kontaktovat technik z našeho reklamačního oddělení ohledně uznání závady a následném postupu k ukončení reklamačního řízení.